søndag 16. januar 2011

Ny konkurranse

LadyBurk er så heldige å ha mulighet til og gi dere enda en strålende konkurranse. Denne gangen fra Love Is Green by Eli R. "Love is green" importerer håndlagde vegetabilske duftlys og velværeprodukter. Alle produktene er basert på rene naturlige råvarer og er produsert etter en høy etisk standard.
Vi har fått et digert lys med i bestselgerduften Cotton Fresh!
Jumbo-glasset er på 15 cm i diameter har en høyde på 10 cm. Det har 3 veker og en brenntid på opptil 140 timer.

Følger også med en herlig Lavendel Cocoa & shea butter håndkrem og en nydelig lavendel hådsåpe, alt organisk.

Det eneste dere behøver å gjøre er og ”like” LadyBurk på facebook, klikk her
Registrer deg som følger av bloggen vår, klikk her.
Og selvfølgelig ”like” Love is green på facebook, klikk her.
Anbefal til venner og kjente!
Konkurransen går frem til 1.februar, lykke til!!

23 kommentarer:

  1. Jeg er med, og jeg LIKER!

    klem umulie

    SvarSlett
  2. Jeg LIKER, men er ikke på facebook... :(
    Jeg ELSKER tingene deres... har lagt nettbutikken til favoritter, for MÅ ha det.. bare MÅ ha det ;)
    Lise

    SvarSlett
  3. Jeg er med og har gjort alt :-)

    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  4. Oppdrag utført :-)

    SvarSlett
  5. Jeg liker og liker både på FB og i virkeligheten!!!!
    Hilsen Åse

    SvarSlett
  6. Jeg er med! :) likte alt fra før så denne var lett ;)

    Hilsen Ida

    SvarSlett
  7. jeg er med..nydelie ting.klemm

    SvarSlett
  8. Jeg er med liker, liker, følger og har invitert i stor stil!
    Ha en fin-fin uke!!

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  9. ••♥•• Heisann ••♥••

    Jeg er tilhenger av begge facebook - sidene, samt følger av bloggen =)
    •♥• 271 stk invitert og link delt •♥•

    Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  10. Jeg er med!! Liker og deler som bare det!! :-)

    SvarSlett
  11. Jeg er med!! :-) Delt og liker begge sidene, pluss blitt følger av bloggen! :-)

    SvarSlett
  12. Delt, liker og blitt følger!=) I'm in!

    bee10na@live.no

    SvarSlett
  13. Anonym19:30:00

    Liker siden på faceboom, og har blitt følger :D
    ha en fin kveld!
    toyotacrown@hotmail.com

    Mvh Camilla

    SvarSlett
  14. Eg har utført alle 3 punkta!!

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  15. Jeg er følger fra før. Men har ikke egen blogg og er ikke på FB. Får jeg likevel delta ?

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  16. Delt, liker og blitt følger :)

    SvarSlett
  17. Jeg er med : liker, følger og deler med 511 på fb.

    Hilsen Yvonn Ødegård Østensen

    yvonn_uten_e@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg er med og har gjort alt ovenfor. ♥ Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  19. vil også være med:)

    SvarSlett
  20. follow your dreams

    SvarSlett