tirsdag 30. november 2010

Konkurranse!!!

VINN NYDELIG HÅNDBRODERT PUTE!
Den nydelige håndbroderte puten (den hvite foran på bildet) er 60x100 cm og passer perfekt til å freshe opp en seng eller sofa! Puten er fra den siste kolleksjonen og er enda ikke i butikkene.

Slik deltar du:
1 lodd for å "like" LadyBurk sin facebookside som du finner HER
1 lodd for å bli følger av bloggen til LadyBurk som du finner HER
1 lodd for å bli følger av denne bloggen

Legg igjen en kommentar og fortell hvor mange lodd du har tatt!

Trekning er 15 januar, Lykke til:-)




Se også Vakre hjem & interør blog: http://blog.vakrehjem.com/ og hjemmeside http://www.vakrehjem.com/



Ønsker dere en fin tirsdagskveld, Nina

5 kommentarer:

  1. Dette bladet er en estetisk nytelse,som jeg gleder meg til hver gang!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til følge videre! Håper dere vil følge meg også:)

    klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig pute og fin blogg. Har blitt følger av begge, men ikke på facebook.

    Det blir vel 2 lodd ?

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  4. Heisann :-)

    Så fin blogg og for en nydelig pute man kan vinne. Alle oppdrag er utført, så 3 lodd til meg takk.
    Ønsker dere en koselig advetstid!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  5. Jeg er følger på både blogg og FB og melder meg på med full pott :)

    SvarSlett