fredag 11. mars 2011

Atter en fredag

Endelig fredag, det er skjønt, helgen skal deles med venner - som alltid:) I love my friends!

Det er mye jeg gleder meg over i vårt utrolig enkle live her oppe i Nord. Men også mye i livet som er utrolig trist, eller vanskelig. Og jeg synes det er viktig å se seg rundt. Send en tanke til alle som opplever tsunamien, jeg håper de som overlever finner gleden igjen og kanskje Gud er med dere på veien. 

Det skremmer meg at Nostradamus satt på 1500 tallet og kunne forutsi naturkatastrofer, jeg skal sette meg ned og lese i kveld, kanskje jeg kan få et visst indisium på hva som skal skje i fremtiden:) Og jeg føler meg noen ganger utrolig "grunn" når jeg blogger om pene puter, men jeg elsker det også.

Og jeg er helt rystet over at hele Norges tabloider, henger seg opp i bagateller som at den ene kjendisen synes den andre er overfladisk....OMG, sier nå jeg.
Slapp av, det er greit å være pen, skjønnhet selger!!!  Og det gjelder alt, vi elsker skjønnhet om det er interiør, mote eller mennesker. Jeg ønsker å være perfekt, som alle andre, i hvert fall den beste versjonen av meg selv.

Det som er viktige er at alt har flere sider, også Tone Damli, jeg synes hun er nydelig(så pen at man kan være missunnelig:)), U GO GIRL!! All pr er god pr! Uten pressen hadde IKKE ekshibisjonistene vært en dri....Noen er blottere og andre elsker å se!



Legger ut en fantastisk  låt fra Biffy Clyro - God and Satan

http://www.youtube.com/watch?v=RAtacHPAHLI&feature=relmfu



En flott reflektert fredag ønskes alle vakre, mindre vakre, snillle og ikke fult så greie mennesker:)

Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar