tirsdag 1. november 2011

Utvide horisonten

For noe uker siden startet vi kommunikasjonen med INDIA, vi er så heldige og ha en som kan hjelpe oss som er bosatt der.. ....jeg gleder meg til å se resultatet og regner med at vi får klar første kolleksjon på våren 2012:) HURRA!

I tillegg har vi fått en ny og spennende kontakt i Marokko, som kan hjelpe oss videre til de beste skattene og kvalitetsprodukter. Det kommer ny levering med litt gamle og litt nye produkter rett før jul.....

Jeg leste et sted:
Arbeid smartere, ikke hardere. Når du har tenkt en stund, så arbeid med hånden. Du må veksle mellom håndens og åndens arbeid. Driver du med intellektuelt arbeid hele dagen, er du dømt til å tape.

Så nå føler jeg meg motivert til videre arbeid med nettsiden til Interoir Pastel

Og når jeg er ferdig med den, lage ny side til forhandlere og LadyBurk:)




Love
LadyB

2 kommentarer:

  1. Spennendes:)
    I love India!!
    Lykke til !!

    SvarSlett
  2. Cartofflene10:51:00

    Blir morsomt å følge med, håper dere legger ut masse bilder:-)

    SvarSlett