onsdag 14. desember 2011

Cannes & Nice

Jeg henger litt etter i julesria og har akkurat vært en uke på julesopping i Cannes & Nice.
Nydelige steder, ikke så bra shopping. Det vil si, det er mye fint å handle hvis du har god råd. Alle de virkelige flotte butikkene som Louis Vuitton, Prada og Gucci ligger som perler på en snor langs kysten i Cannes, men det er litt i overkant med venninne-gaver av denne prisklassen.....i hvert fall for meg.
Og det er mye flotte sko:) men ellers synes jeg Oslo har butikker i samme klasse.

Men vakkert er det og det var den tredje varmeste desember siden krigen, så det var nydelig vær.
Vi har hygget oss med god mat og god drikke og hyggelig selskap.

Jul i Nice



Ylva Fosheim og Mona Taasen på juesopping i Nice 

Plamer pyntet til jul, det var nesten 20 grader på dagen.

Svigermor hadde overrasket meg med luksus på le Negresco, hotellet ligger helt ved havet og er både speiselt og nydelig.

Hotellet er kjent verden over, det har også en huskatt som tusler rundt på hotellet. Hun er katten til Negrescos eier og jeg fikk hise på henne i hotellets bar.


Den røde katten fra Negresco

Ha en fin dag!
Nina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar