onsdag 6. juni 2012

Luksus:)

I Marrakech kan man oppleve det meste, du kan ha luksus for en slump og ingenting eller du kan virkelig nyte luksus for fiffen. 

Jeg har forsøkt begge deler: Jeg kan på det sterkeste anbefale Riad Omar(google hotelbookers.com har masse info, rett ved Jemaa el -Fnaa)   til 350 dhr per natt ca 250 Nok per natt. ink frokost.  Det er nydelige mennesker som jobber der, god service, håndklær og sengetøy skiftes daglig.  Ikke det lekreste stedet i Marrakech, men noe av det mer hyggelige jeg har vært på.

Rett over veien kan du ta Hammam til 250 Dhr - massaje 250 Dhr og pedikyr til 120 Dhr
Så du kan ha en luksusdag for 500 Nok inklusive middag.

Du kan også bruke så mye penger du ønsker, som feks en dag på Nikki Beach - solseng 300 Dhr, lunsj 300 dhr - glass vin 100 Dhr, men OMG its nice:)
http://www.nikkibeach.com/marrakech/

 In Marrakech you can have a week to less than 2000. - Norwegian kroner, but you can also use the money you want. A day at Nikki Beach costs the same as 5 nights at the Riad Omar with breakfast.
I can recommend to try all of it, depence on yor budget :)



















































The place to be!
Love
LadyB

4 kommentarer:

  1. Herlig Nina:) ..ta meg med neste gang!!

    SvarSlett
  2. Looks NICE! Blir med neste gang jeg også :) Drømmer om å reiser til Marrakech..

    klem Nina

    SvarSlett
  3. Anonym14:07:00

    så fint at du deler gode reisetips!

    SvarSlett
  4. Jatakk !!
    Det står absolutt på listen min...
    ..og litt luksus det liker vi jo,,

    Klem:)

    SvarSlett