onsdag 29. august 2012

Canapeer

God ettermiddag til folket:) Jeg håper alle har hatt en finfin dag...
Det er mange matglade her ute på det store internettet og det er mange som er flinke til å kokkelere. Dette gjelder ikke meg, men jeg er veldig flink til å kjøpe god mat som andre har laget.

I helgen bestilte vi mat fra Matspecialen i tillegg til god mat hadde de god service, skal dere har rask, god og hyggelig servering:  http://www.matspecialen.no/

















Leide også glass og asjetter, veldig greit når det ikke var bord.

Maten nytes...

Ha en strålende kveld
Love
LadyB

2 kommentarer:

  1. ojojoj, dette var fristende for en gravid frøken som meg. Tidligere "my dream" her, men bloggen min ble aldri seg selv etter at blogspot oppdaterete seg, satser på det går fint videre nå... koselig å se til deg, ser dere har fått masse flotte nye varer *liker*
    Hils fiiine David, ser han koser seg med maten. Hilsen Diana.

    SvarSlett
  2. Hei så hyggelig! Da skal jeg skifte ut bloggen din....jeg har store problemer med bloggen jeg også...skal sette meg med det til uken.

    Lykke til videre!!!

    Klem

    SvarSlett