torsdag 18. oktober 2012

Litt tidlig helg:)

Hei dere:) denne helgen skal jeg gjemme meg bort i de dype skoger, sammen med min mann. Gleder meg! Sitter med siste del av jobb og har sendt mannen avgårde i butikken(hvilken luksus)
Vi skal legge torv på taket på den nye hytta på tunet:) så skal jeg beise hvis været tillater det.

Jeg ønsker dere en riktig god helg og legger ut bilde av verdens vakreste brud, Indu.
Hun er medeier hos Holedesign http://www.holedesign.no/Holedesign/FORSIDE.html ta en titt på deres produkter. Bryllupet ble holdt på VillaMalla, noe som er lekkert i seg selv. Også hadde de pyntet opp med litt LadyBurk(bøttebord fylt med blomster)


















Gratulerer!

Love
LadyBurk

1 kommentar:

  1. vakkert bilde...likte godt "Oui" jeg da....artig detalj over det lykkelige paret :)))
    Kos deg masse på hytta i helgen!!
    Toveklem:)

    SvarSlett