mandag 12. november 2012

Mondaymorning....

God mandag morgen dere!
Jeg sitter er trøtt som et bybud og har så mye å gjøre at jeg ikke vet hvilket ben jeg skal sette foran det andre. Blir utrolig forbannet på meg selv, jeg setter meg ofte i slike situasjoner, hvor jrg venter til siste liten og får skuldrene opp under ørene.....

Min venninne Line i Hemsedal, som forøvrig har utrolig sans for interiør, sendte meg bilde av sitt nye klenodium i går. I LOVE IT!


Og noen bilder fra vår skogstur på jakt etter mose og lyng i regnet!




Skogsnisser:)


Ha en finfin mandag!

Love
LadyBurk

2 kommentarer:

  1. Mornings til Lady'n:)
    Hmmm...ikke en god måte å starte uken på det der...håper du får tatt deg inn igjen på et vis slik overskudd og energi kommer tilbake.En tur i skogen pleier ofte hjelpe..flotte bilder du har tatt.Skulle gjerne huttemegtu en slik tur jeg også,plukket mose og kronglete og slikt men i dette griseværet blir nok heller klesbretting og Vaskekluten prioritert.Men ut må jeg jo lell med hundene!
    Mange fine bilder under her,koser meg :)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Er det et mosehjerte du har tatt bilde av? Ha det godt og pass på deg selv! Likte godt bildet fra Hemsedal. Hilsen Anne

    SvarSlett