torsdag 25. april 2013

Elite helse

Hei dere! Titter en rask tur innom.
I går var jeg på Elite helse for å få en ansiktsbehandling med laser, en oppfriskning til sommeren og fjerne porer og pigmentflekker.
Men jeg har dessverre fått medisiner som gjorde at jeg ikke kunne ta denne behandlingen.

Men de flinke eierne og sykepleiere Laura og Isabella visste råd, jeg fikk i stedet en behandling med intravenøst drypp av VITAMINER;)
Dette gir en skikkelig piff i hverdagen, hvis man vil ha litt luksus etter en slitsom uke eller en tur på byen, er dette stedet og gå!

Det står ikke så mye om det på deres hjemmeside enda, men jeg vet at dette er siste skrik i Hollywood.
.


Titt innom deres hjemmeside:)


http://www.elitehelse.no/

Han en strålende dag!
LadyBurk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar