torsdag 12. desember 2013

Twinkle, twinkle little star!


Skinn min stjerne!
Nå er det snart julaften dere og jeg som ikke har pyntet til jul en gang! Men jeg gleder meg til en uke med familie og venner!

Jeg må legge ut denne utrolig lekre julestjernen til dere i dag, vi fikk de inn alt for sent og mange var knust på veien, men det er det vakreste jeg har sett.

Se: www.ladyburk.no


Finnes hos LadyBurk, Lykkelig på Haver Drøbak og Galleri Mimosa Gamle Fredrikstad.

Ha en fin kveld!

LadyBee

3 kommentarer:

  1. Hei Nina! De er virkelig vakre. Har noen som ligner, men dine er finere. Fin kveld til deg også! Anne

    SvarSlett
  2. Takk Anne!
    God Jul!

    SvarSlett
  3. Heisann Ladybee:-)
    Kikker innom standen på Gave & Interiørmessen idag. Snakket med en hyggelig kar(danskaksang??).
    Disse stjernene var jo bare dødslekre i virkeligheten.
    La det på instagram på konto:Elisabethsborg.

    Digget paljettputene som kommer til våren. Og kobber solspeilet.....to die for!!!

    Ønsker deg en morsom kveld.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett