søndag 5. desember 2010

Freagskos med venner.

På fredag var jeg som nevnt hos min venninne Anne, vi har i mange år hatt en "Gourmet" klubb. Men det er stort sett Anne som har stått for maten de siste årene:) Siri Kristin som også er medlem av klubben er oppe i Annes liga, men jeg får stort sett hjelp av mannen min når de kommer. I tillegg må jeg si at jeg foretrekker å få maten servert.

Vi fikk servert de herligste retter denne gang også, først litt snaks med varierte dipper og en nydelig hummersalat med hjemmelagede dressinger og aioli. Salaten besto av Ruccula, løk, masse avokado og hummer. Hun hadde også laget en fransk dressing type, som var helt over. Utrolig godt!

Det er alltid utrolig innbydende hos Anne, hun legger virkelig sjelen i både mat og interiør, her kommer bilder fra fredagens "gourmet"

Dere får unnskylde de litt uskarpe IPhone bildene:)



Hjemmelagede islykter, finn str du ønsker ha i vann og sett det på verandaen til frys, enkelt, gratis og lekkert! Du kan også pynte med granbar eller blomster.....Love it!

Jeg elsker julen, en unnskyldning til å shoppe hemningsløst og pynte ut av en annen verden:)

Matlaging og linselus! Mathias og Mina er det vakreste og morsomte jeg vet, mine betsevenner!

En annen fyr jeg synes er helt rå er Christian, han og Hanto er bestevenner. På bordet står kveldens delikatesse, hummersalat;)

Espresso på den lekrest måte......


Hanto på en fell, hvis jeg klarer å få det til, skal dere få mannen på en fell til jul......det blir et syn for auge, tenker jeg:)



Ha en super søndag!

Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar