onsdag 16. mars 2011

Evighetsprosjekt

Jeg jobber så mye at jeg aldri får tid til og fornye slik jeg ønsker hjemme, jeg har vært på søk en evighet etter, skap, sofa, tepper osv.....holder på å klikke, jeg mener det!!
Men det blir masse "vindus-sopping på nett" og jeg har bestemt meg får å få en del ferdig i løpet av april.

Men jeg ønsker meg virkelig:

Et orientalsk teppe i lyse farger, bilde er hentet fra www.interiorblogger.com

Kanskje en Gervasoni sofa :)
og stol
Tror denne blir kopi fra IKEA, etter lommebokens- usle skrik:/

og kanskje

En litt rustikk kjøpmannsdisk,men synes de er best når de er litt industrielle, denne tror jeg er fra Living.

I dag har jeg hatt møte med en fantastisk butikk i Drammen, ta turen innom Hus & Hage hvis dere er i orådet, lekkre møbler, ble helt forelsket i et spisebord de har, ta en titt på  http://www.husoghage.no/index.html


Svær klem Nina

2 kommentarer:

  1. Teppet var virkelig vakkert og kjøpmannsdisken står også på min ønskeliste;) Jobber mye selv, så tiden strekker ikke til. Får aldri ryddet og vasket skikkelig, alle prosjekter står på vent, både soverom, kjøkken og strikketøy........listen er uendelig. Men jeg drømmer om både lysthus, nytt kjøkken og vaskerom, det er gratis og kan gjøres mens jeg jobber, klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Godt det er flere av oss:)

    SvarSlett