onsdag 18. mai 2011

17.mai

Jeg har hatt noen flotte dager på Son:) Synes det er  utrolig deilig med et lite forsvinningsnummer på denne 17.mai.



Vi startet dagen med Champagnefrokost.
Etter en løpetur vel og merke,  synes selv jeg var utrolig flink!

Nydelig utsikt fra hytta, passe vær....vi hadde alt fra sol- til skikkelige vindkast og haggel.


Det vakreste huset i Son!

I dag på vei til jobb, snek jeg meg rundt og fikk knipset noen bilder av dette vakre huset.
Det ligger nede i Son-sentrum og  er helt nydelig.

Huset har fantastiske detaljer. Garasjen som ikke er med på bildet har et lite klokketårn!
Er dere innom Son i sommer, kjør sakte den siste svingen ned mot sentrum og titt til venstre.


Håper de ikke blir sinte når jeg har snik-fotografert.


Et sted som også er utrolig hyggelig å gå innom er Son Blomster.
Mye fint og hyggelig personale.

Ha en fin 18 mai:)
Nina



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar