tirsdag 30. august 2011

Moroccan Wedding blanket

I've always wanted a Moroccan Wedding blanket . They're absolutely beautiful and can be placed anywhere from the floors, to your bed. We have some antique and som new in stock www.ladyburk.com

Jeg har alltid ønsket meg et marrokansk brudeteppe og nå har jeg et vakkert i heimen. Det er utrolig hva de kan brukes til og hvordan de kan piffe opp et hvert rom.  De kan brukes som gulv eller sengeteppe. Jeg ønsker meg et på det nye badet jeg skal pusse opp(en gang i fremtiden):) Et skikkelig industrielt bad med grå betongvegger og rustikke gulv og et lekkert brudeteppe....jeg ka virkelig se det for meg!

Vi har nye og gamle på lager www.ladyburk.com


Men frem til det står klart, kan jeg fortsette å drømme:)
Bilder hentet fra nett.






Love
LadyBurk



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar