torsdag 1. mars 2012

Blue suede shoes

I går fikk jeg mitt siste innkjøp fra www.nelly.com LOVE IT! Virkelig høye heler til sommeren. I tillegg kjøpte jeg en lekker bluse fra Lindex, med lekre striper.

Yesterday I received my recent purchases from www.nelly.com
LOVE IT! Really high heels for the summer.
Bare snøen kan forsvinne snart, så får vi mulighet til å pynte oss litt igjen:)
If only the snow may disappear soon, so get we get the opportunity to dress up a bit again :)

Jeg har fått helt heng på blått og turkis i alle nyanser...elsket denne varianten av lampe i kominasjon med det klassiske.
I've have quite a hang on blue and turquoise of all shades ... love this variation of the lamp with the classic.



Sarah
Jessica Parker's home.
Sarah Jessica Parkers hjem.
Fra Elle Decor

Love
LadyB




5 kommentarer:

  1. Lekkert!!
    Jeg vil og ha høyhælte...er det mulig å lære seg å gå på i voksen alder?? jeg er håpløs..datteren min på 13 er suveren på det(og vet det godt selv..he he),tror jeg må øve!!
    Ha en fin fin dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Jeg har i hvert fall mange par jeg kan pynte meg med;) Men det er jo veldig mye mer comf...med lave sko.

    Jeg har bestemt meg for å tvinge meg gjennom sommeren på heler! Så vi får trene sammen!

    SvarSlett
  3. knall stilige sko... skulle ønske denne kroppen klarte å gå med de... ;)

    SvarSlett
  4. Oh la la,du blir stilig! Så deilig med noe nytt...tror du jeg blevshoppesugen nå eller?
    God helg,kanskje får du innvidde herlighetene?
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Hihi, tror ikke at den (middel)aldrene damen skal balansere på de høye heler i Hemsedal! Litt hysterisk ville det vel virket!

    Klem

    SvarSlett