torsdag 28. juni 2012

Ideer

Hei dere, vil ønske en riktig fin helg på forhånd. I helgen skal jeg på Hvaler med verdens beste Anne & Siri Kristin. Skal dele de på bloggen søndag:)

Vil også inspirere med et bilde fra Anne, som har kjøpt lykt hos LadyBurk. Vi var utsolgt for lykten hun egentlig ønsket, så jeg trålet Marrakech for å finne noe som minnet om den originale. Hun var ikke helt fornøyd når hun så bildet, men med mye overtalelse fikk jeg sendt dennne:)

Heldigvis likte hun den! Jeg er skikkelig missunnelig, skulle gjerne hatt den selv. Anne bor på fjellet, så det er en fin miks av stiler i hjemmet:)



















Glad helg!
Love
LadyBurk

1 kommentar:

  1. ååå den lykten var jo bare helt perfekt - så bra du har gode overtalelsesevne:)
    Og det var ikke helt dumt resten av interiøret heller ...for en god kosekrok på alle måter!!
    Håper dere får det topp på hvaler ...jeg sender litt solskin og håper det når frem i tide:)))
    Toveklem:)

    SvarSlett