lørdag 11. august 2012

Sommerminner!

En god lørdag morgen til dere alle!
Jeg har hatt noen slitsomme dager, influensa og gjort noen investeinger som kanskje ikke var det beste. Jeg lurer på hvor mye og hvodrdan vi(jeg) er med på å påvirke andres avgjørelser. Og er utfallet av det som skjer den beste løsningen? Hvis ikke det er det, håper jeg at det er mulig å gjøre til det beste.... jeg skal i hvert fall prøve:)

Jeg har i hvert fall hyggelige sommerminner fra Hvaler denne sommeren, som jeg koser meg med. Vi har vært 10 stk i huset til mor men små og store. Vi har feiret bursdag, stått på vannski , vært på Koster og i Strømstdad.





Ha en fin lørdag;)

Love
LadyB


2 kommentarer:

  1. Det høres da ut som du og dine har hatt deilige sommerdager,klar til å begynne på høsten håper jeg!:)
    Bildene er ihvertfall veldig idylliske...la oss håpe på sol og sommer en stund enda,så kan vi kose oss i helgene og på kveldene!!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Krysser fingre for litt sommer til Tove:)Skal legge med i solen en time nå før noen timer med jobb senere...

      Slett