tirsdag 11. desember 2012

Skinnfellmakern

Hei dere! I en litt stresset hverdag er det blitt litt lite oppdateringer. Men det er mye som kommer fremover, som jeg gleder meg til å dele med dere.

Og hvis du ønsker et pust av tusen år gammel norsk tradisjon, skal vi snart hjelpe deg med det.
Rett over nyttår kommer det LEKRE produkter fra GOL  og http://www.skinnfellmakern.no/ til oss i LadyBurk. Vi har samarbeidet om en liten lekker kolleksjon som jeg nesten ikke kan vente med å vise frem:)

Mens vi venter kan jeg dele noe av de produktene som de har i butikken:)


Skinnfellmakern

Skinnfellmakern

Skinnfellmakern

Ha en fin kveld;)
LadyBurk

4 kommentarer:

  1. tENK AT SKINN KAN VÆRE SÅ VAKKERT!LOVER BRA DETTE HER :)
    HÅPER DU FÅR LITT TID TIL Å KOSE DEG OGSÅ,IKKE STRESS DEG FORDERVET :)
    TOVEKLEM:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vakre Tove:) Tusen takk!!!

      Klem

      Slett
  2. De er super flotte de putene!:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anette, gleder meg veldig til disse!

      klem

      Slett