mandag 4. mars 2013

BoligDrøm

God kveld! I dag har kroppen verket etter en lang helg med jobb, jeg rakk til og med en ski & aketur til Grefsenkollen på lørdag. Som jeg gjerne skulle ha tatt noen bilder av, men så langt kom jeg ikke.

Har endelig fått igjen de lekre skinnputene i fargen kamel www.ladyburk.com som dere har sett hos www.stylizimo.com

Det er ogsåså hyggelig når produktene kommer i magasiner,  BoligDrøm med yrende vår på forsiden har med handira, brudeteppe i dette nummer, ellers var det mye lekkert også en del inspirasjon utover Norges grenser. http://www.facebook.com/boligdrom



 




Glad mandag!

LadyBurk

2 kommentarer:

  1. Kjøpt,og skal koses med på senga om litt :)
    Skal se om jeg finner "deg" inni bladet!
    Hva er vel bedre enn et deilig blad å kose seg med etter en travel dag?Kos deg du også !
    Toveklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, jeg skal kose meg med det i lunsjen i dag:)

      Klem

      Slett