mandag 12. august 2013

Slipp solen inn:)

Hei dere! I dag har det virkelig vært ruskevær her i Oslo. Hjemme på Grefsen regnet det så jeg ikke så hånden for meg og når jeg kom ned på kontoret haglet det!

Så jeg tenkte dette er dagen for å slippe solen inn, til høsten kommer det lekre solspeil inn i vår kolleksjon. Jeg har enda ikke plukket ut " the final" kolleksjon, hvilke liker dere best?

Legg også gjerne ved en link, hvis dere har noen favoritter på nett:)

Sunmirrors, have the sun in your home every day!








LadyBurk

2 kommentarer:

  1. Anonym15:07:00

    Så fine! jeg har vært på jakt etter slike i Norge men ikke funnet! :) Jeg likte det øverste best! :)
    Hilsen Ida

    SvarSlett
  2. Anonym16:08:00

    Hei! Disse er kjempefine, vet de har hatt det på Milla Boutique.

    Gleder meg til de kommer inn.

    Kaja

    SvarSlett