fredag 13. juni 2014

Butterfly effect


Hei dere! Og riktig god fredag, i dag vil jeg dele en nydelig og ikke minst sommerlig og levende utstilling. Gro Mukta Holter, Ingunn Birkeland og Camilla Prytz.

Og den cooleste presse veggen ever!!!!

Gå inn på linken under og les om de vakre og kreative damene.

Utstillingen finnes på FineArt Tjuvholmen http://www.fineart.no Ta turen innom:)

http://www.fashionistainoslo.com/2014/06/the-beautiful-butterfly-effect.html




 
En fin fredag ønskes alle:)
LadyBurk
 

3 kommentarer:

  1. Å så sommerlig og skjønt,tyll og sommerfugler og herlige farger :))))
    Slett ikke dumt ;)
    God helg til deg,håper alt er bra :))
    Toveklem .)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tove, alt er bra:) Vi koser oss i solen. Jeg tenkte på deg når jeg la ut dette innlegget:) Noen av disse bildene hadde passet godt hjemme hos deg!

      Håper alt er bra hos deg også!

      Klem

      Slett
  2. Hei Nina! Du spurte om hvor du kunne få tak i allium. Jeg tror ikke du får tak i dem i Norge. Jeg har kjøpt dem gjennom en kollega. Sjekk www.jubholland.nl.
    Så bildet av trepeonen dere har foran huset. Den er vanvittig flott. Skulle gjerne hatt en sånn en. God kveld! Anne

    SvarSlett