søndag 5. februar 2012

Souken

Hygger meg i et solfyldt men kald Marrakech, har vært på leting etter skatter en hel uke. Og jeg tror jammen vi har gjort noen skikkelige funn. Litt vintage blir tatt med hjem ti Norge.

Legger ut noen bilder fra tidligere i uken.
Foto Kim Granli

Funnet noen lekre og Handiras tepper.

Jeg prøver å velge ut de som skal bli med hjem.

Kim prøver å gå i et med terrenget.

Nye produkter hos vår gode venn Riad.

Souken 

En noe skeptisk hane.

Jeg fant, jeg fant!!!


Vår nye samarbeidspartner på gamle skatter Tarek.

Ha en fin kveld.
LadyB












2 kommentarer:

  1. Sukk! Savner Marokko noe enormt. Og teller uker. Vi reiser ned en tur rett før påske. :)

    Kan jeg spørre om hvordan dere får det hjem, når dere finner større skatter?
    Ja, nå har dere jo firma, og importerer vel en del, så da har dere trolig container. Men har du erfaring med å få ting til Norge fra før dere ble så store? Hva det koster og hvor man henvender seg?

    Jeg har ikke tenkt å starte noe import for salg, men det er så mye jeg kunne tenke meg til huset. Kanskje jeg kunne leid litt container- plass hos dere en gang dere hadde litt luft til overs i den? Ja, det er jo lov å håpe! ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei;) skjønner at du savner, men det er kaldt her nå.
    Vi tar alt hjem i container, større ting er vanskelig å få hjem uten. og det er dyrt. April er nydelig......

    Jeg har neste container i mai, tenker jeg:)Leie containerplass er det beste...

    Nå skal jeg ta siste turen ut i souken, før flyet går hjem 1600 tiden.

    Stor klem

    SvarSlett