mandag 13. februar 2012

Valentines day

I morgen er det Valentine, jeg har nok brukt opp min kvote av gaver, siden jeg akkurat har hatt bursdag og fått verdens fineste presang(diamanter i ørene, så glad,så glad)

Så jeg sitter her og lurer på hva jeg skal gi til min kjære.....blomster blir han nok ikke så glad for, så jeg får bry hodet mitt litt i dag.

Jeg er egentlig ikke så "fan" av denne dagen, men jeg må si vi har blitt preget... dere kan også lese litt om myten: http://www.catholic.org/saints/saint.php?saint_id=159 for den som ønsker det.

Til dere som ønsker noe fint til deres kjære - har Blooming på Tjuvholmen, de vakreste blomster og små gaveartikler.






Eller:

Princess-cut ørepynt 0,32ct

 Diamantring
Fra Thune:)



Happy Valentine`s day people!!!

Love
LadyBurk

2 kommentarer:

  1. Deilig sjokolade kanskje...så får kanskje du også en bit???;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Haha, må sikkert slåss for det ja....men god ide:)

    SvarSlett