tirsdag 15. januar 2013

La det bli lys:)

God formiddag til folket:)
Jeg har forsøkt å holde tilbake informasjon om nye varer som kommer inn, til de har kommet  inn på lager, men nå klarer jeg ikke lenger!!!

Til neste uke kommer det nye lamper i vårt sortiment fra Vita, legger de ut på www.ladyburk.com i kveld:):)
I tillegg til at de ser FANTASTISKE ut er det veldig bra pris.
LadyBurk er også agenter for lampene i Norge og kommer til å ha de på lager i Oslo.


Taklampe med strutsefjær - kan lage stemning i et hvert rom. Dansk desig
på sitt ypperste fra Vita:)

Lampene kommer flatpakket og settes sammen på 15 -20min, det blir lagt ut video
på vår hjemmeside.
En riktig fin dag til dere alle! Love LadyBurk

3 kommentarer:

  1. gleder meg til å se lampene... er ute etter 2 fine lamper til nye soverommet vårt, kanskje dette er noe for meg? :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. Hei:) Ligger i nettbutikken nå http://www.ladyburk.com/collections/mobler/products/silvia

      Klem

      Slett