mandag 21. januar 2013

Og så var det mandag...

Hei dere;) Så var det mandag igjen da, det går i ett.
Denne helgen ble jeg full av inspirasjon, selv om jeg ikke var på messe, snufs, men det er jo til helgen som kommer(hilsen Anne) Så da får jeg sett alikevel. Men uken er fullbooket av spennede prosjekter!

Denne uken starter Emil & jeg oppussing av nytt kontor/showroom, gleder meg, det skal bli skikkelig fargerikt:) Krangler litt om fargene..... men det går seg vel til.....Årets farge i 2013 er lilla, så det skal i hvertfall være med, Mr Bahnson er ikke enig. Onsdag morgen starter vi med innkjøp av stoff på IKEA:)

Dette skal bli et skikkelig lavbudsjett prosjekt:)

Det blir mye lys og lykter, da det er en stor del av vår kolleksjon, samt smijern:) I dag vil jeg gi dere en liten inspirasjon på hva smijernstenger/gardinstenger kan brukes til.

Gardinstenger/smijernstenger kan kjøpes hos:
http://www.interiorpastel.com/collections/mobler/products/fat-handlaget-og-handmalt-1


Hentet fra nett
http://www.bodieandfou.blogspot.no/ nydelig inspirasjon. 

Gardinstenger
Pure LadyBurk foto: Nordström





































 
Ha en strålende dag:)

Love
LadyBurk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar