onsdag 19. februar 2014

Showroom & kontor

God kveld i stova! Hektiske dager blir lite blogging, men jeg får legge ut noe inspirerende etter hvert som det nye showroomet kommer på plass.
 
Vi har leid et vakkert kontorlokale i Sandakerveien 72, sammen med to kunstnere. Lokalet skal fungere som showroom & kontor.
Jeg gleder meg til å ta i mot våre kunder i nydelige omgivelser.
 
Men før de første kommer, er det MYE som skal på plass.
 
I dag har vi revet tak og et lite kontor:) Og overskap på "kjøkkenet"
Hva skulle jeg gjort uten min handyman!
 
Sandakerveien 52, kontor på venstre side...ikke den vakre terrassen, men en annen, som jeg skal spare bilder av til sommeren:)
 
 

 
Taket var senket med stygge plater, ikke akkurat vakkert det som kom frem under.
Men heldigvis kommer snekker på mandag.
 
 
HandyHunk!
 
 
År med tapet kom frem.......
 
Denne er bestilt i dag fra http://www.floret.no Gleder meg til å se den live.
Love it!!!


Sov godt!
 
LadyB



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar