mandag 3. februar 2014

Styling

En riktig fin mandag kveld!
 Det finnes så mange utrolig flinke stylister og interiørdesignere ute på markede.
LadyBurk samarbeider med flere, det er noen som er utrolig flinke til å bruke vårt interiør og som gjør at vi får masse ekstra reklame. Og det setter vi stor pris på: https://www.facebook.com/pages/NOVA-boligstyling-interi%C3%B8rdesign-AS/492392804212830?fref=ts
og
 
I helgen har LadyBurk gjort en ministyling på Kjelsås.
Jeg tenkte jeg skulle vise hvordan de Marokkanske brudetepper, Handira kan brukes i skandinavisk interiør.

 

Ha en fin kveld;)
LadyBurk
 
 

5 kommentarer:

  1. Huff...ser du har fått kommentar fra anonym her...blokker anonyme så slipper du sånt tull!!!!
    Men det var jo ikke det jeg egentlig skulle skrive ;)
    Nydelige bilder,teppene er så rålekre (og tenk jeg er heldig og har et :))) ! Lekkert som gulvteppe,dån altså,men det drister jeg meg ikke til med alle husets firbeinte!
    Så gøy å bli brukt i boligstyling,god reklame for flotte Lady Burk :)))

    Toveklem;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tove og riktig god helg! Jeg skal blokkere anonym!

      Klem Nina

      Slett
  2. Anonym05:33:00

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Anonym09:11:00

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Anonym05:14:00

    Keep on writing, great job!

    My homepage :: stamped concrete pool deck

    SvarSlett