tirsdag 17. januar 2012

Inspirasjon

En god tirsdag formiddag:)
Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men det finnes så mange og så mye som inspirerer meg fra vakre mennesker jeg er glad i, nye mennesker jeg treffer og mennesker som gir meg det lille ekstra til å fortsette videre med det jeg gjør.

Noen ganger forsvinner det mennesker ut av livet som har gitt mot og inspirasjon til det vi gjør og hvordan vi har blitt som mennesker. Så jeg sender en varm tanke til en av mine beste venniners mormor, som har vært en inspirasjon for oss alle og onkel:) jeg vet at de kommer til å være i drømmenen og tankene våre resten av livet og kanskje livet etter.....

Legger ved noen utrolig vakre bilder jeg har funnet på nett av Cate Moss for Cavalli, fikk ideer både til stoffer og foto....

I find it amazing when I find something that inspire and delight.
These gorgeous pictures of Cate Moss for Cavalli gives me great inspiration. Roberto Cavalli creates some wonderful creations.

I'm going to Marrakech for a few weeks, these images gave me ideas for both photo and fabric choices.




Have a wondrful and creative day!

Love
LadyB



1 kommentar: