onsdag 11. januar 2012

Søte små saker

Jeg elsker konsept-butikker og fant en skikkelig søt på nett. Her kan du kjøpe kort og andre unyttige saker..... jeg vet ikke hvor mange av dere  som sender kort, jeg gjør det i hvert fall sjelden(aldri).

Men nå er Valentines Day, rundt hjørnet 14 februar. Så jeg tenkte jeg skulle sende til mine single venninner og min mann, så får vi se om det blir godt mottatt. Sikkert bedre hos venninnene enn mannen.

Our tradition of Valentine's Day is not as widespread as in other countries, but we are crawling after.
I found the cutest post cards online, so this year I will send it to single girlfriends and, of course, my husband:)

Cute as .......

Søte er de i allefall:)
Denne må jo være til mannen.....

You're a Fox Card
Jeg tror forøvrig vi damer setter mer pris på disse kortene enn menn.....
Valentine's Sweethearts Card

Valentine's Balloon Card
Ååå så sukkersøtt:)



http://riflepaperco.com/category/Holiday/c5

Ha en fin dag!

Love, love, love
LadyB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar