søndag 9. januar 2011

Nyheter fra LadyBurk 2011

En riktig god søndag til dere alle, jeg har hatt en "deilig" søndag med jobb!! Jeg synes det er litt moro altså...men det blir mye når man skal gjøre både det ene og det andre selv.Det er vel et kontroll -spørsmål, nyttårsforsettet bør være å deligere:)

NY KOLLEKSJON 2011


Taket er helt nydelig!


Endelig har jeg hatt  til å legge ut nytt interiør! http://www.ladyburk.com/ I førtse omgang er det tekstiler som er lagt ut...jeg elsker den nye puffen, det er antikke tepper som er sydd sammen og de nye sengeteppene i assorterte farger, håndlaget og det finnes kun en av hver farge. Har veldig lyst på et selv, men dere må jo få først!!!

Mine favoritter akkurat nå er:

 Ton-i-ton.
Antikk- nytelse.


Tenk deg denne enorme lykte i hagen eller på terrassen i sommer.



Gå inn på vår hjemmeside http://www.ladyburk.com/ velg "Continue to LadyBurk" velg tekstiler. Alle nyheter er merket med NEWS i venstre hjørne.
Flere nyheter i løpet av uken.


Jeg skal jobbe et par timer til, så skal jeg ta med hund, ta på meg ski og hodelykt:) Og stake meg opp til svigers i Maridalen på søndagsmiddag.....jeg skal ta et bilde, så bevis kommer. Og jeg skal føle meg super når jeg er fremme:)

Ha en flott søndag!
Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar