lørdag 29. januar 2011

Trekning 1.februar

Bestselgerduften Cotton Fresh fra Love is Green!
Jumbo-glasset er på 15 cm i diameter har en høyde på 10 cm. Det har 3 veker og en brenntid på opptil 140 timer.
Og selvfølgelig like Love is green på facebook, klikk her.Det eneste dere behøver å gjøre er og like LadyBurk på facebook, klikk her
Registrer deg som følger av bloggen vår, klikk her.
Til dere som har gjort det LYKKE TIL:)
 
 
 
 
 
 
 
BONUSGAVE: En herlig Lavendel Cocoa & shea butter håndkrem og en nydelig lavendel hådsåpe, alt organisk.
 
Anbefal til venner og kjente!
TREKNING 1.FEBRUAR

6 kommentarer:

  1. Høres vidunderlig ut:9
    Jeg vil gjerne være med i trekningen:)
    Har også delt linkene på FB:)

    SvarSlett
  2. Jeg følger bloggen og er tilhenger på FB :o)
    Ha en strålende fin søndag :o)

    SvarSlett
  3. Jeg følger bloggen din og er også følger på FB. Elsker duftlys, en absolutt nødvendighet;))

    SvarSlett
  4. Følger av denne fine bloggen og tilhenger på Facebook.
    Ha en flott søndag :o)

    Mvh Merete

    SvarSlett
  5. Oi Oi Oiiii!! De lysene hørtes fantastiske ut! Og jeg vil mer enn gjerne være med på trekningen :) Jeg er fast følger av den flotte bloggen deres og på "fjaseboka" :D
    Håper dere har hatt en fin vinterhelg! Vennlig hilsen Lilly :)

    SvarSlett
  6. Ferdig :) Deilig med duftlys :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett