søndag 23. januar 2011

Søndag igjen.....

Det er utrolig hvor fort uker og helger går, jeg har såå utrolig mye jeg skulle få gjort men rekker det aldri!!!
Jeg drømmer om natten om alt jeg ikke rekker, så nå er det på tide å få orden på sakene. Tar i mot tips om stressmestring med takk!!!
Men det har vært en morsom og begivenhetsrik helg:)

Fredag var mannen og jeg på middag hos Annette på gården med gode venner, utrolig hyggelig.

Lørdag var det "jente" fest hos en venninne, der møtte jeg masse spennede damer som jeg virkelig "falt" for. Blandt annet Anne Vasstveit som driver http://www.vasstveit.no/ møbeltapetsering...ikke helt nytt bilde på hjemmesiden).... men helt rå dame.

I dag har Anne K min hengivende shoppevenninne, Camilla, Anine og jeg vært på et virkelig vakkert sted på Nordstrand, som kan anbefales på det sterkeste, BLISS kafe', klær og frisør. Hyggelig betjening, god kaffe, FLOTT INTERIØR og fantastiske klær. Fikk shoppet masse på 50% med andre ord, en PERFEKT søndag. Cissemosse (blog) har skrevet litt om Bliss tidligere http://www.cissemosse.com/2010/04/bliss.html



Bliss


En fin søndagskveld til dere alle! Nå skal jeg jobbe et par timer før jeg slenger meg på sofaen med en godfilm.....

Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar